Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

ΔΩΔΕΚΑΦΕΒΡΟΥΑΡΙΑΝΑ – Μέρος Β!




Είμαι φιλειρηνικός άνθρωπος, όπως οι περισσότεροι συνάνθρωποί μου.

Απεχθάνομαι τη βία, όπως οι περισσότεροι συνάνθρωποί μου.

 
Σέβομαι τους συνανθρώπους μου και το περιβάλλον, όπως οι περισσότεροι συνάνθρωποί μου.

Θεωρώ αυτονόητο τον σεβασμό την Πολιτείας στους Πολίτες, όπως όλοι οι συμπολίτες μου που διαδηλώναμε ειρηνικά και αμετάκλητα Υπέρ της Επαναφοράς της Νομιμότητας, της Ισονομίας, της Δικαιοσύνης, της Δημοκρατίας στη Χώρα Μας.


Απαιτώ από την Κυβέρνηση της Χώρας μου να Κυβερνά Νόμιμα, Ηθικά, Δίκαια, Ειρηνικά, Δημοκρατικά και Αποτελεσματικά για το καλό της Ελλάδας και των Πολιτών, τηρώντας ευλαβικά και παραδειγματικά το Σύνταγμα, τους Νόμους και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα.

Το διαδηλώνειν είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα των πολιτών της Χώρας μου.


Η προστασία του Πολίτη και της Ιδιωτικής και Κρατικής Περιουσίας είναι σοβαρότατη υποχρέωση του Κράτους και Ευθύνη του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, (Π ρ ο σ τ α σ ί α ς του Π ο λ ί τ η, τονίζω) στο οποίο ανήκουν όλα τα Σώματα Ασφαλείας (Α σ φ α λ ε ί α ς, τονίζω), συνηθίζει να ξεφεύγει από το έργο του, τα τελευταία χρόνια, ενώ από τον Φεβρουάριο του 2011, παρανομεί απροκάλυπτα επιτιθέμενο, μέσω των Σωμάτων Ασφαλείας, κατά του Πολίτη, με ενέργειες εγκληματικές κατά της Ζωής του Πολίτη, κατά της Δημόσιας Υγείας και του Περιβάλλοντος.


Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, προκλητικά αμελώντας την προστασία Δημόσιων και ιδιωτικών κτιρίων και περιουσιών, φέρει την ευθύνη τεράστιων οικονομικών, πολιτιστικών, ιστορικών και περιβαλλοντικών καταστροφών.

Οι Δημόσιοι Λειτουργοί, από την κορυφή της πυραμίδας, έως τη βάση της, βρίσκονται στις θέσεις, στις οποίες έχουν τοποθετηθεί από τους Πολίτες της Ελληνικής Δημοκρατίας, για να Υπηρετούν την Ελλάδα και τους Πολίτες της Ελλάδας. 


Παρατηρείται μια γεωμετρικά αυξανόμενη εγκληματική αμέλεια τήρησης των καθηκόντων και των υποχρεώσεών τους, από πλευράς των Δημόσιων Λειτουργών, η οποία τείνει αυξανόμενη από τη βάση της πυραμίδας προς την κορυφή. Προβλέπονται συνέπειες.


Π.Κ.Β. 13/02/2012
©κείμενα και φωτογραφίεςΠέγκυ Βάβαλη_13-02-2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου