Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Αγαπητό μου Ημερολόγιο, τώρα ξέρω και θέλω και μπορώ.









Αγαπητό μου Ημερολόγιο,



Δεν είμαι η Άννα Φρανκ, πού τέτοια τύχη; Τουλάχιστον η μικρή Εβραιοπούλα, άκουγε, από την κρυψώνα της, τους πυροβολισμούς και τις βόμβες και ήξερε ποιος είναι ο αρρωστημένος εχθρός της και για ποιόν απάνθρωπο λόγο στόχευε να την εξοντώσει.



Είμαι η Ελληνίδα Πολίτις, η οποία δεν ξέρει ποιος είναι ο εχθρός και ποιος ο σύμμαχός της, ποιος είν’ ο ληστής κι ο βιαστής και ποιος ο εκπρόσωπος του νόμου που θα τον συλλάβει και θα τον τιμωρήσει, προστατεύοντάς την.



Είμαι η Ελληνίδα Πολίτις που δεν έχει κρυψώνα να κρυφτεί, γιατί τον δρόμο για σπίτι της τον ξέρουν όλοι οι κλέφτες, στους οποίους έχουν μοιράσει αντικλείδια οι φοροεισπράκτορες, οι τραπεζίτες και τα τσιράκια τους.



Είμαι η Ελληνίδα Πολίτις που δεν ξέρει από ποιόν να προφυλαχτεί και ποιόν να εμπιστευτεί.



Είμαι η Ελληνίδα Πολίτις που κοιτά γύρω της σαστισμένη, ένα ξέφρενο χορό μεταξύ προσώπων που μεταλλάσσονται σε προσωπεία και προσωπείων που απογυμνώνονται σε κακάσχημα πρόσωπα. Τσαλαπατημένες μάσκες παντού!



Είμαι η Ελληνίδα Πολίτις που δεν θα έχει το τέλος της Άννας Φρανκ. Θυσία σε άνομα συμφέροντα κατάργησης των Ανθρωπίνων Αξιών δεν θα γίνω εγώ! Όχι! Ποτέ!



Δεν φοβήθηκα. Σάστισα. Μπερδεύτηκα. Αποπροσανατολίστηκα.



Τώρα ξέρω. Δεν με αφορά το ποιος-είναι-ποιος, από τα μέλη της κάθε αγέλης που λυμαίνεται τα υπάρχοντά μου, ούτε το ποιος-θέλει-τι από τα κεκτημένα μου. Θα τους αφήσω να φαγωθούν μεταξύ τους. Να αυτοκαταστραφούν, καθώς θα αφυπνίζομαι και θα αφυπνίζω τους γύρω μου από τον ύπνο του αδίκου, του απάνθρωπου, του απαθούς και του ωχαδερφιστικού. Θα αφυπνίζομαι και θα αφυπνίζω στην επανανθρώπισή μας, στην αλληλεγγύη, στη μάχη για την Αλήθεια και το Δίκαιο.



Θα αφυπνίζομαι και θα αφυπνίζω με στόχο τον Ιερό, Ειρηνικό Πόλεμο για την επανάκτηση των βίαια αρπαγμένων υλικών, κοινωνικών, πνευματικών, ηθικών, πολιτιστικών αγαθών μας.



Αγαπητό μου Ημερολόγιο, τώρα ξέρω και θέλω και μπορώ.



Αγαπητό μου Ημερολόγιο, δεν είμαι μόνη.



Π.Κ.Β. 20/11/2015
 

© Πέγκυ Βάβαλη_2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου