Τα ζωτικά μου όργανα σε ποιόν ανήκουν? Με ποια εξουσιοδότηση αποφασίζει ένας Υπουργός Υγείας αν θα ταφώ λειψή ή ολόκληρη? Γιατί, ξαφνικά, καλούμαι να υπογράψω Υπεύθυνη Δήλωση, στην περίπτωση που διαφωνώ με την απόφαση του Υπουργείου Υγείας περί της τύχης του δικού μου πτώματος και των περιεχομένων του? Ποιος εικάζει ότι συναινώ? Πώς τεκμαίρεται η συναίνεσή μου? Ποιος μου διασφαλίζει ότι αν μού συμβεί κάτι σχεδόν «μοιραίο», δεν θα με πετσοκόψουν πριν προσπαθήσουν να με επαναφέρουν, πριν προλάβει να «σηκώσει ψηλά τα χέρια η Ιατρική Επιστήμη» και χωρίς να δοθεί η δυνατότητα στους δικούς μου να προσευχηθούν να γίνει το θαύμα και να κάνουν και κανένα τάμα υπέρ της επαναφοράς μου στους ζωντανούς? Ποιος είναι σε θέση να μού επιβεβαιώσει ότι δεν θα δράσουν κυκλώματα αγοραπωλησίας φρέσκων, σπαρταριστών ζωτικών οργάνων στις Εθνικές οδούς, στις Εντατικές Μονάδες των Νοσοκομείων και στους τόπους ξεκαθαρίσματος λογαριασμών? Ποιος σκέφτηκε να ανακινήσει το θέμα της προσφοράς ζωτικών ανθρωπίνων οργάνων σήμερα, τώρα, αυτή την εποχή της ύφεσης και της επικίνδυνης στέρησης? Ποιος παίζει με τα νεύρα μας, τέτοιες μέρες, που η πείνα έχει στρογγυλοκαθήσει στις τραπεζαρίες των περισσότερων νοικοκυριών της χώρας? Γιατί, αντί να πάψουμε να τρωγόμαστε μεταξύ μας μεταφορικά, επιδιώκουμε να φαγωθούμε μεταξύ μας κυριολεκτικά? Γιατί να μη συνεχίσει να είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε συνειδητού και ευσυνείδητου πολίτη η απόφαση να γίνει δωρητής των ζωτικών του οργάνων? Γιατί το Υπουργείο Υγείας της πατρίδας μου, αντί να δίνει προτεραιότητα στην υγεία μου και στην περίθαλψή μου, μού βάζει μακάβριες ιδέες? Γιατί μού λένε στα μούτρα ότι ακόμα και μετά θάνατον θα μού κάνουν τη… ζωή δύσκολη?
Π.Κ.Β.
31-03-2011
© Πέγκυ Καρατζοπούλου-Βάβαλη 2011
Τη φωτογραφία τη δανείστηκα από το site e.orfeas.gr, το οποίο ευχαριστώ.
Στο μεσαίωνα οι φεουδάρχες θεωρούσαν ότι τους ανήκε όχι μόνο η γη, αλλά και τα ζώα, και οι άνθρωποι. Εκείνοι ήταν οι εξουσιαστές, και όλοι και όλα "υποκείμενα" της ευγενούς [:Ρ] διαθέσεώς τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιά μεγαλύτερη απόδειξη, ότι οι διαχειριστές της λαϊκής εντολής θεωρούν ότι τους ανήκει ολοκληρωτικά όχι μόνο το κράτος, όχι μόνο η εθνική κυριαρχία, αλλά και αυτό το σώμα και το δικαίωμα στη ζωή τω κατοίκων αυτής της ταλαίπωρης χώρας;
Τότε, Ίκαρε, ήταν "υποκείμενα" της ευγενούς διαθέσεως των αρχόντων. Σήμερα, έχουμε γεμίσει από υποκείμενα αγενούς διαθέσεως και αδιευκρίνιστης προθέσεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥποκείμενα, Πέκγυ μου, που μας θεωρούν... αντικείμενα!...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤις πταίει, άραγε?
ΑπάντησηΔιαγραφή