Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΟΥ ΘΑΝΑΤΟΣ, Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ





Ελπίζω να ντρέπεστε όσοι ψηφίσατε αυτό το επικίνδυνο υποκείμενο και τα υπόλοιπα συνεργαζόμενα τέρατα που μας πηγαίνουν τροχάδην στην ολική καταστροφή. 


Ελπίζω να φοβηθήκατε, επιτέλους, να τρομάξατε από τις ψευτιές και την τρομοκρατία που ασκούν πάνω σας και να σιχαθήκατε την ανεγκέφαλη πλύση εγκεφάλου που σας κάνουν με όλα και απ΄ όλα τα μέσα! 


Ελπίζω ν΄ αναρωτιέστε, έστω, γιατί, αντί να σας αποδεικνύουν τι έχουν κάνει για την επιβίωσή σας, απαιτούν από εσάς μονάχα τη δική τους πολιτική επιβίωση. 


 "Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ, Η ΖΩΗ ΜΟΥ". Αυτό πρεσβεύουν, αυτό πράττουν! Αυτό μονάχα.


Θέλετε, αλήθεια να συνεχίσει το εγκληματικό έργο της αυτή η παρέα που, όσο μας καταληστεύει, τόσο δυναμώνει, μέχρι να μας αποτελειώσει; 



Αναρωτηθήκατε γιατί  τα τελευταία δύο χρόνια ο πολιτικός τους λόγος έχει περιοριστεί σε χυδαιολογίες κατά του βασικού πολιτικού τους αντιπάλου, με τη συνεργασία των διαπλεκομένων συνεργατών διαμορφωτών της κοινής γνώμης; Αντισυριζαϊσμός και κούφια λόγια.


Σας ικανοποίησε η πολλοστή κρίση υστερίας του πρωθυπουργού, από την πλατεία Συντάγματος που του παραχώρησε ο κύριος Καμίνης;


Σας ικανοποιεί το έργο της κυβέρνησης, το έργο του συνεργαζομένου με όλες τις κυβερνήσεις καταστροφής αντιπροέδρου της κυβέρνησης, προέδρου του πασόκ και υποψήφιου της ελιάς, του φουντουκιού και του μύγδαλου; 


Είστε περήφανοι με τους κλακαδόρους με τις καραμούζες, που ηχορύπαναν -και όχι μόνο- την Πλατεία Συντάγματος, απόψε;


Αλήθεια, τι απέγινε η αισθητική του κυρίου Καμίνη; Εξατμίσθηκε μετά το καλοκαίρι του 2011; Δεν προσεβλήθη από αυτήν την κακογουστιά ; Δεν συμπόνεσε τους καταστηματάρχες του Κέντρου της Αθήνας; 


Αυτοί δουλεύουν με στόχο Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ, ΕΛΛΗΝΑ, Η ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΡΟΧΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. Μήπως ήρθε η ώρα να ψηφίσουμε με στόχο Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΟΥ ΘΑΝΑΤΟΣ, Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ;


Κλείστε τις τηλεοράσεις κι ανοίξτε τα μάτια!


Σκεφθείτε, επιτέλους! Τρέμω στην ιδέα ότι θα με πάρετε στο λαιμό σας, άλλη μια φορά, εμένα και τους απογόνους μου, που δεν σας ενόχλησα ποτέ! Αντίθετα, εδώ και δεκαετίες, πληρώνω τα σπασμένα των αδιαφανών κομματικών σας συναλλαγών και της εξυπηρέτησης  των μικροσυμφερόντων σας.


Ήρθε η ώρα να πούμε το μεγάλο ΟΧΙ  σ’ όλους αυτούς που μας πτωχοποιούν ανεπανόρθωτα και μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα!



ΠΒ_ 23-05-2014


Copyright ©Πέγκυ Βάβαλη_2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου